TUTTA

Tutta er meg og mine bilde.



Bildet over er i tørrpastell og mitt.









tirsdag 22. september 2009

Dikt som rører meg.

Det er den draumen-

Olav H. Hauge

Det er den draumen me ber på

at noko vedunderleg skal skje,

at det må skje -at tidi skal opna seg,

at hjarta skal opna seg,

at dører skal opna seg,

at berget skal opna seg,

at kjeldor skal springa -

at draumen skal opna seg,

at me ein morgonstund skal

glida innpå ein våg

me ikkje har visst um.


-----------------------------------------------------------------------------------------


Du må ikke sove

Arnulf Øverland


Nokre utvalde vers:
Diktet ble først trykket i Samtiden i 1935.


Du må ikke gå til ditt kjøpmannskap
og tenke på hvad der gir vinning og tap!
Du må ikke skylde på aker og fe
og at du har mer enn nok med det!

Du må ikke sitte trygt i ditt hjem og si:
Det er sørgelig, stakkars dem!
Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv!
Jeg roper med siste pust av min stemme:
Du har ikke lov til å gå der og glemme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar