TUTTA

Tutta er meg og mine bilde.



Bildet over er i tørrpastell og mitt.









tirsdag 25. mai 2010

Tinnbua !

Her er nyehuset.                         

 http://www.tinnbua.no/index2.htm    Adressa er til den gamle butikken.                                         


Spisestua                                                                                                                  
Desse lampene falt eg  for, og eg falt for gardina og alt det andre.

       Gangen.                                                                                                                                                 
 Kjøkken.                                                                                                                                              
Soverom.                                                                                                                  
Bad  med stimbad og badstue.                                                                             



































































Vi blei mållause og det eg synest eg likte best var at farger og gardin gjekk igjen fra rom til rom, det blei heilheit i det. DET LIKER EG.
Det var gjennomført stili og  god kvalitet på alt.
Butikken var spennande med alle varene og flotte lokaler, men diverre blei det for kort tid til å ta bilder eller handle denne gongen. Eg rakk ikkje over det.
Aslaug selger alt bortsett fra det nye huset, trur eg.  
EG VIL ANBEFALE ALLE SOM ER I NÆRLEIKEN Å TA EIN TUR INNOM TINNBUA. 
Du finner garantert noko du liker.


Ungkarsleiligheten til sånen i huset var ikkje verst den heller, trur i alle fall at Olav fant seg godt  til rette der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar